Melwin flyttar till Mysans rum


Så va dagen kommen då den lilla bäbisen blev stor och han ska få dela rum med sin storasyster...Tror det kommer gå jätte bra , båda barnen sover hela nätter och vakna ganska samtidigt på morgonen. Ska försöka komma på den bästa möbleringen inne på rummet också , så hoppas på min syster kommer och hjälper mig .

Idag tog jag äntligen tag i att ringa läkaren så vid kvart i 2 skulle jag bli uppringd så jag få boka en tid..Detta är verkligen en jobbig grejj för mig då jag verkligen hatar att gå till läkaren pluss att det är bröstet som gör ont, Så nu hoppas jag på vad som hällst utom Cancer...Är verkligen livrädd för det och min dödångest ligger och gror i bröstet på mig . Tänk OM!! Nä fyy nu ska jag va positiv och tänka på nått bättre , så till opperation möblera rum =)

Hade gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0