Uppe FÖRE tuppen....


Här gjorde vi morgon tidigt , den ända som sover länge i denna familj är My. Nu har både jag och Melwin hunnit med frukost så nu vänta vi på My ska kliva upp , jag hör henne prata inne på sitt rum, så hon få äta frukost sen traska vi iväg på dagis. Idag va jag inte sugen alls på gå dit , på men alla kläder , av med alla kläder sen hem igen och samma sak igen , är så otroligt less på denna vinter!

Ska även ta mig till V-by idag och hälsa på Frida en sväng , hon skulle låna ut sina ridskor till Mig , Tack=)
Annars så ska lilla Charlie komma hit och vad med oss en stund, det blir mysigt med lite bebisgos =)
Inga planer för kvällen men det känns skönt , inga måsten.

Bjuder på en bild på min morgopigga kille...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0