Skriver av mig lite...


Har verklige dötrist idag , hatar att bara gå hemma hela dagarna och ha inget att göra. Sen blir det ju inte bättre av att man ha en slö sambo ;)haha! Nämen allvarligt vill verkligen ha nån typ av hobby , att få komma iväg ibland och bara få va. Just nu är jag otroligt less på Melwins gnäll, ska bara bli buren hela tiden , My trottsar och sätter sig på tvärn då det gäller det mästa..Jag älsklar verkligen att va med mina barn men jag är med dom 24 timmar om dygnet och jag känner att lite pauser skulle va skönt.
Just nu känns det som något fattas , jag är inte nöjd och finner ingen ro i mig själv.

Denna långa vintern kommer ta knäcken på mig, Deppad och trött hela dagarna.
Sen ha man sämst inkomst så man kan fan inte göra nått och det är jag otroligt less på!!

Jag är nog mäst less på mig själv, att jag inte kan ta tag i dom sakerna jag irriterar mig på.
Men det är väl så , antingen gör man nått åt saken eller så få man gilla läget så jag ska väl va tyst då!?

Finns så mycket jag skulla kunna skriva men håller det innom mig!!!
Ha en fin kväll ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Men gumman! Låter ju inge kul de där men jag vet väl nu vad jag har framför mig med barn och allt hihi ;). Men bättre och sämre dagar finns det ju alltid så jag kan tänka mig att dom bättre kommer snart;). Det bästa när man är på dåligt humör och känner att allt är piss just nu är ju att få sätta sig på hästryggen och bara fara ut och rida i flera timmar:). Ja nog borde du kunna ha ridbyxorna dom är ganska "strechiga" vet ej hur det ordet svavas haha! Vill helst ha 1000 då allt kosta nästan 2000:- är verkligen skit fina saker :) Men klart du borde ju få prova dom först och så :)

2011-02-06 @ 16:46:36
URL: http://aspegrenrebecca.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hehe ja jag hade vela sälja dom för billigare men det var för mig ganska dyra saker att köpa nya så .. Jag hoppas du hittar nå :) Annars är det 500 st om du bara skulle vilja ha en av dom :) Ska ju träffa hann på torsdag i ume för en fika då jag och mamma ska ner till ume :) Haka på vet jag ;)

2011-02-06 @ 17:21:49
URL: http://aspegrenrebecca.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hej linda mamma är hemma hos mig och vi satt och surra lite har även ett par helskodda ridbyxor strl 38/40 ocn en vinterridsko mycket fin. Allt för 300kr skulle det vara något för dig. Hör av dig iaf så tar vi med dom till umeå :)

2011-02-07 @ 10:10:48
URL: http://aspegrenrebecca.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ska höra med mamma men kläderna finns ju kvar du kan ju köpa dom sen om du vill. Mamma skulle ändå sätta ut dom på ridhuset i skellefteå men jag tänkte kan ju höra med dig först :)

2011-02-08 @ 06:52:18
URL: http://aspegrenrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0