Trög morgon


Gudis vad tiden går sakta idag . känns som klockan skulle va mitt på dagen men inte det.
Snart blir det iaf att ta på oss kläderna och gå ut . Ska springa upp på arbetsförmedligen och lämna ett papper sen inhandla lite bakingridienser så vi kan sätta igång med det .

Kvällen bjuder på kalas hos van Hanna som fyller år . För 2 år sedan då hon fyllde år va vi där och fika och sen dagen efter satta förlossningen med My igång så hon kanske bjuder på nå dunderfika som sätter igång de. Men som tidigare nämt så hoppas jag den stannar till helgen är över. Men det kommer nog när den behagar själv att komma, har nog inte mycket att säga till om =)

Stefan ligger fortfarande och sover. Jäkla sömntuta .
Igår när jag gick och la mig så tror jag han somna innan ens huvudet landat på kudden och jag kunde inte somna förns efter typ 2 timmar pga av hans snarkningar haha. Sen när jag väl somnat så va det dax att kliva upp och kissa. Fick kliva upp 1 gång till sen för att gör detsamma. Det är så jobbigt att sömnden blir så störd nu när man verkligen behöver ladda batterierna. Sen kan jag aldrig somna om om jag vaknat på morgonen så då är det lika bra att kliva upp. Men någon sovmorgon ibland skulle ju inte sitta fel.

Nä nu ska jag sluta sitta här och gnälla , blir ju inte bättre av det .
Platta håret och dra sig ut i det fina vädret ska vi göra .
Hej så länge♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.blocket.se/vasterbotten/Emmaljunga_Syskonvagn_26280557.htm?ca=2&w=1, skynda ring så kanske den finns kvar!:)

2010-03-12 @ 23:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0