Rent hus


Golven är dammsugade och skurade. Fönster och balkong står öppet för lite luftombyte. Tvätten går i maskinen och jag har just duschat. Så nu känns det härligt här hemma. Endast dammtorkning och byte av gardinerna kvar.

Just nu har jag satt mig i soffan för att känna lugnet en stund men snart ska jag ta och göra lite lunch innan stefan kommer hem från träningen.

Imorgon blir det att handla hem innan lördagen då det är kalas =) Blir nog inte så himmla märkvärdigt då jag känner att jag inte orka speciellt mycket men ballonger och massa fika och presenter blir det ju såklart.
Fundera på om man ska säga samma tid till alla så man inte behöver ha folk springandes hela dagen , det kan bli lite jobbigt.
Så det blir att baka i morgon , men vad vet jag inte än , har iaf bakat mockarutor så nån fler sort blir det iaf och en sockerkaka slänger jag nog ihop också . Sen få vi se vad det blir för tårtor.

Nä nu ska jag göra nått ätbart.
Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0