Onsdag


Natten har varit super bra . Melwin vaknade vid 3 och åt somna om till 6 och åt sen vakna vi halv 8 . Snacka om att sova bra =)
My sover hela nätter också och vaknar inte av Melwin när han sätter in med hungerns stämband . Älskade barn.
Nu sover Melwin sött igen , hur mycket sover dom igentligen ? Har helt glömt bort . Men my kanske också sov såhär mycket.

Men min rygg gör mer ont än någonsin. Ända sen ryggmärgsbedövningen sattes har jag varit spännd och öm i ryggen. Hoppas det släpper snart.
Eftervärkarna ha börjat tonat av , vilken är jävligt skönt , dom va hemska i några dagar, trodde det va dax för en ny förlossning .
Har dock inte fått gå på toa ordentligt efter förlossningen, kissa gå bra men det andra vill inte funka haha=) Måste köpa nå hjälpmedel tro jag haha!

Idag blir det nog inte så mycket gjort skulle jag tro , känner att jag behöver vila och ta det lugnt .
Syster och Andreé kommer nog förbi sen =)
Annars ska jag byta gardiner i vardagsrummet.

Vi hade besök av Erik, Madde och Ronja igår aven dom ska snart ha bebis =)
My fick en försenad födelsedagspressent , En fleecejacka , så himmla fin . Och Melwin fick sig en dress med Body och byxa , grön och vit och på bodyn står det "Lillebror" supersöt. Tusen tack!

Fick även en tok fin dress av Hanna och Urban som jag själv spanat på ett bra tag men nu hade vi turen och fick den =) Tusen tack!

Nu ska jag nog ta och dra på mig nå vettigare kläder än pyjamasbyxor.
Hej så länge♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh så mysigt. Härligt att han sover mkt.. W sov också jättemkt när han var bebbe! Tror man ska njuta av det!



Hoppas det släpper i ryggen för dig snart!

Kram Linda

2010-03-24 @ 12:55:53
URL: http://mittlivlive.blogspot.com
Postat av: Lina

Jag hade ont rätt länge i ryggen efter edan vid tyrs förlossning, minst två veckor, ringde och frågade förlossningen och det var tydligen vanligt =/ hoppas det går över snabbt för dig! Skönt att han sover =)

2010-03-24 @ 18:36:06
URL: http://petohtien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0