Onsdag morgon


Fy och blää vad jag är trött idag , ont i varje liten del av kroppen. 06.30 bestämmde sig My för att göra morgon. Hon fick dricka välling i våran säng och mysa ner sig en stund men efter ett tag gav jag upp. Jag kan inte somna om om jag har vaknat vilket är väldigt jobbigt!

Men nu har jag fått i mig lite frukost och känner mig liiite piggare iaf. Ligger under filten och se på Piff och Puff . Skulle kunna ligga här hela dagen lång men så funka det ju inte riktigt. Upp och hoppa! Tro jag ska slänga i mig nå alvedon då det känns som hela kroppen håller på gå sönder.

Och vilket väder va , helt underbart med lite mer snö för vi har ju alldelens för lite av det!! Eller inte! Är så sjuk less på denna snö nu. Våren kommer ju aldrig att komma ju.

Nä hej med er.♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0