Ögonen blöder!


Ursäkta men , fy fan hur jag mår. Blir snart galen på detta.
Har knappt sovit nått i natt. Vaknat en eller flera gånger i timmen av värkar , men nu på morgonen har dom avtagit =(. Pluss att man vaknar har typ fått bihålsinflamation igen. Det få jag varje gång jag är förkyld.
Haft feber i natt , halsen känns som ett ända stort sår och näsan är anting tät eller så rinner det!
Ska jag verkligen behöva gå igenom en förlossning och må så här dåligt. Jag orka kanppt stå på benen hur fan ska jag klara av att föda barn?

Blir då inge öppna förskolan idag heller =( Jag som sett fram emot det. Få ligga inne och mysa under filten med te och halstabletter.
Imorgon är det barnmorskan som gäller. Tror dock inte mina värden är nå bättre nu men vi kan ju hoppas att hb värdet har gått upp lite.

Nä nu sprängr det bakom ögonen av bihålerna så ska lägga ner datorn och krypa ner under filten.
Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0