Myspys


Hela dagarna känns som en ända stor mysstund. Så underbart!
Melwin är super snäll. Äter och sover och visar sina underbara ögon imellanåt.
My är fortfarande lite tillbakadragen och uppskattar inte lillebror lika mycket. Känns väldigt tråkigt och ganska jobbigt då hon är ledsen . Lillebror ta lite mer av mammas uppmärksamhet just nu och det tycker hon inte om! Men nu har pappa blivit väldigt mycket mer viktig för henne och det känns bra att dom få en närmare relation då det bara varit mamma som gällt. Men allt är ju nytt och snart har hon väl också landat och förstått att det är våran Melwin och förhoppningsvis kommer hon älska honom lika mycket som vi =)

Mycket kännslor just nu , ibland känns det som man är världens sämsta mamma till My. Jag vill bara gråta när hon gråter då jag vet att hon är så tagen av detta och inte är lika glad tjej som hon alltid ha varit.
Min älskade älskade My.

Snart blir det middag och sen far älskligen iväg och ska fixa bilen och jag blir själv med barnen , barnen vad konstigt det känns att säga så . Men så är det ju nu . vi är 2 barnsföräldrar =)

Men vi är lycklig och jag älskar detta liv. ♥

Kommentarer
Postat av: sara

åh, Nova har blivit jätte snorig & hostig så jag tror de är bäst att vi ställer in träffen så lilleman inte blir sjuk också! men nästa vecka eller under helgen om Lillan mår bättre syns vi mer än gärna :)

2010-03-25 @ 17:43:40
URL: http://laceup.blogg.se/
Postat av: Ida

Känner igen det där så väl =( För Novah tog det drygt en månad innan det släppte.

2010-03-26 @ 10:37:19
URL: http://trolltoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0