Lördag


Natten har varit ganska bra . Killen har sovit bra men jag har sådan värk i kroppen att vill ba gråta.
Ipren och Alvedon är min närmaste vän just nu!

My är förkyld och astman blir bara värre! Melwin är snorig . Så nu gå man ba och gruva för detta RS-viruset.
Så det är bara att hålla sig inlåst nu!
Tror inte det blir nå dagis för My nästa vecka heller då det alltid är förylning som åker runt i luften där. My hinner bara bli frisk och så få gå tillbaka på dagis så är hon sjuk igen. Blir så arg på föräldrar som inte kan hålla sina barn hemma när dom är sjuka!
Om vi är friska och mår bra kanske vi ta en sväng på öppna i veckan iaf.

Snöar gör det idag också. Det sista vi behöver just nu är väl snö?! Nu vill vi ju ha sol och vår!
Inga planer idag heller , blir nog bara att va inne då jag inte vill dra på oss nå mer skit.

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan medans Melwin ligger och sover.
Hej så länge♥

Kommentarer
Postat av: Therese

Tyvärr så går det lika mycket sjukdomar på Öppna som på dagis.

2010-03-27 @ 10:15:51
Postat av: Lina

Jag kan också bli irriterad när folk skickar tillbaka barnen för tidigt, men samtidigt tror jag att det är svårt att klara av en månad om en förälder kanske måste vara hemma flera veckor.. och ofta tror de kanske att de slutat smitta när de bara är förkylda. Jag har haft mina barn snuviga på dagis när jag jobbat också för ja, som sagt, man kan ju inte förlora hur mycket inkomst som helst för att de kanske smittar.. om man inte är stenrik då =P

2010-03-27 @ 13:46:11
URL: http://petohtien.blogg.se/
Postat av: Linda

Är ju skillnad på förkyld, som snorig och att inte vara pigg. Förkyld blir man nog lite var man än är i dessa tider =(

Hoppas My får fortsätta vara frisk och att ni slipper RS då Melwin är så liten! :)

Ha en toppenkväll! Kram Linda

2010-03-27 @ 15:51:11
URL: http://mittlivlive.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0