Jobbig natt=


Jobbig dag!

Ja fy vilken natt. Inte många timmars sömn .
Morgonen började redan vid 2 i natt, sen satte Melwins mage igång och spöka för honom. Så efter 3 timmars försök att få honom att somna om gav jag upp . Så vi drog med oss täcket till soffan och kröp ner där  Så där låg vi i ett väldigt bra tag och gunga fram och tillbaka , sen slummra vi till efter ett mål mat vid 7 tiden och vaknade klockan 9 .
Trotts edn sena morgonen så bestämmde vi oss för att gå en snabbis på öppna, så jag kunde passa på att prata me G på bvc om Melwins öga. Vart bara där en sabb sväng sen hem igen.

Melwin har tagit igen lite förlorad sömn under dagen så vi har bara varit hemma och tagit det lugnt.
Hr dock inte kunnat sova något sjäv då My inte är på sitt bästa humör just nu och det är väldigt jobbigt måste jag säga. Men i morgon blir det dagis igen för henne.
Och jag ska njuta av tystanden här hemma!

Senare i veckan kanske man skulle ha dragit sig till stan för att inhandla nå nya skor.
Få se hur det blir med den saken men skulle iaf behövt köpa ett par nya. Måste bra invänta pengarna som ska komma , och förhoppningsvis dyker dom upp på onsdag =).

Nu till mys med M&M
Hej så länge♥

Känner en konstig klump i magen , en saknad av någon/något. Alla kännslor tar över och ibland känns det väldigt jobbigt. Jag biter mig i läppen och låssas att allt är bra. Fast jag är väl medveten om att det inte är så!
Sommar och sol nu tack så kanske allt vänder.
Och DU?! Jag saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är så många känslor som kommer i samband med en födsel. Det kommer gå över! Hoppas magen slutar krångla nattetid och att det var tillfälligt! :) Kram

2010-03-29 @ 15:59:22
URL: http://mittlivlive.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0