Jag lever...


Som sagt jag lever , har dock varit dött här på bloggen ett tag . Har inte haft tid helt enkelt.

Dagen började trevligt med besök från Josephine och Jackie . Sen har jag och My umgåds med svärmor.
Vi har fikat och kollat runt lite i affärerna på byn.
Hämtat ut Mys astma medicin och köpt en kroppslotion som luktade sååå gott. Sen har jag även köpt bokstäver i trä där jag skrivit "Lycka".

Eftermiddagen ha vi spenderat hos svärmor och svärfar , ätit middag och surrat. Jag och Eva har suttit och gått igenom ellos katalogen och ska sätta mig och göra beställningen snart.

Väl hemma så bestämde vi oss fr att gå över till min far en stund , My skulle såklart se på pippi direkt vi komme dit =)
Vart bara en snabbis där då det va dax för att hoppa i säng . Så nu sover hon och det gör Stefan också haha . Bara jag vaken. Ska vänta tills klockan blir 21 så jag kan se fuskbyggarna.

Än så länge ha det inte kommit nån bebis , men håller alla tummar och tår att den vill komma ut innan helgen iaf =) Nu längtar vi ju efter lill skrutten . Men den kommer när den behagar.

Nä nu är jag för trött far att skriva så blir att lägga ingen den lilla rosa och krypa ner under filten .
Hej så länge♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag som va säker på att det var en bebis på gång då du inte uppdaterat :P Typiskt! Nu är ju bfet så nära att den borde komma!!!

2010-03-18 @ 09:46:10
URL: http://mittlivlive.blogspot.com
Postat av: Lina

Åhåå men nu kan väl bebis ta och komma ut..

2010-03-18 @ 10:57:28
URL: http://petohtien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0