Ingen promenad


Det blev ingen promenad för mig och Melwin , vi stannade hemma . Hade alldelens för ont i kroppen för att ta mig ut . Stefan och My gick på promenad så hon fick sova i vagnen.
Men jag ska dra mig upp ur soffan om en stund och ta mig en lite promenad på apoteket iaf så det är gjort.

Melwin ligger och sussar gott i babysittern och My ser på en film . Jag tittar på förlossningskliniken, riskgraviditer/förlossningar. huga! Så hemskt ! Men ändå spännande att se.

Nu ska jag ta och gör lite nytta iaf.
Hej så länge♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har köpt ett super gullig välkomstpressent till finnaste Melwin så jag hoppas att du inte köpt dig en sådan :D.

2010-03-26 @ 19:58:42
URL: http://upptagensblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0