Ett hav fullt av bollar.


Morgon gjorde vi klockan 06.00 idag , men ändå känner jag mig ganska pigg. Måste ha sovit hårt några timmar i gårkväll, när stefan kom och la sig så fråga jag om det va morgon =) haha . Men det var det inte så jag kunde somna om .

Igår va det Leos lekland som gällde och My hade super kul speciellt i bollhavet. Hon fick för sig att hon skulle va med i en lek som dom större killarna lekte och börja kanska bollar på dom me haha =) Men killarna såg att hon va liten så dom brydde sig inte så mycket så hon fick kasta hon me =)
Jag va inte den smidigaste på stället kan jag lova , men några moment klara jag av =) Men jag tittade mest på .
Vi fick till och med träffa självaste Leo och klappa honom.
Träffa även vän Josepinhe med familj där =) Lill Jackie va så duktig , hon klättra på fast hon är så liten =)
Tänkte bjuda på lite bilden sen idag då jag lagt in dom på datorn.

Idag är det Torsdag , 2 dagar tills My fyller 2 år =)
Sista dagen på dagis för i veckan också och jag ha inga planer alls på denna dag så ska nog bara va hemma och känna lugnet .
Har fruktansvärt ont i ett öra idag , ha legat på¨den sidan hela natten så det kan ju bero på det men det känns som att det skulle va lock för öran gånger två. Riktigt obehagligt.

Nu ska jag dricka upp min bravo och ta sista halvan från mackan.
Hej så länge♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Leos är himla kul, men när jag va där så hade jag fullt sjå att hålla jämna steg med ungen :S Man är inte så snabb! :P



Haha, ja jag hoppas dock på få sova lite. Wilhelm va jättesnäll när han va liten bebis, hoppas den här är det med, men ngt säger mig att den kommer vara tvärt emot! Drömde inatt att det blev en pojke som växte så fort att när han var 3½månadad var han stor som 15 år! Mkt underligt!!

2010-03-11 @ 08:37:41
URL: http://mittlivlive.blogspot.com
Postat av: Lina

Oh kanske blir bebis på hennes födelsedag då =)

2010-03-11 @ 10:14:23
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0