En tisdag


Ja en helt vanlig tisdag är snart förbi.
Har hunnit med barnmorskan på morgonen , och det va väl ganska bra med mig ,bara hb som va lika lågt som vanligt,  Nu måste jag knapra järntabbletter annars blir det nog jobbigt om jag skulle ha oturen med mig att förlora mycket blod på förlossningen.
Sf-37
Hb-96
♥ljud-132 s/m

Sedan har jag spenderat förmiddagen med underbara vän Sandra och lilla Alva . Tokigt söta bebis . Hela hjärtat smälter när dom små liven skrattar .
Eftermiddagen har varit lugn , jag och My har vilat en stund i stor sängen . Men vart ingen längre sovstund för henne så hon somnar nog ovaggat ikväll eller ja , det gör hon ju alltid men det tar längre tid om hon sovit längre på dagen. När hon somnar på dagen få hon sova tills hon vaknar vilken kan bli 2 timmar så då blir kvällen lite längre. Men oftas så hoppar hon i säng mellan 7 och 8 och sover i 12 timmar . Så man ska verkligen inte klaga på det även fast man känner sig som en zombie när hon vill göra morgon.

Nu händer det inte så mycket , jag sitter och skriver som sagt och My busar runt . Och går och hoppas på hennes moster ska komma hit , Hanna komma går hon och säger. Men så blir det nog inte ikväll då hon är duktig och håller på att måla i sin lägenhet.

Vart iaf ingen resa till stan idag , men på torsdag blir det nog en tripp in och kolla om nå presenter till My.
Sen få bebis komma tycker jag , några dagar före My fyller år eller så få den vänta tills efter My har fyllt år. Vill ju kunna ha kalas för min lilla tjej som fyller hela 2 år =) Helt galet vad tiden gått fort. Tyckte jag nyss fixade inför hennes 1:års dag .

Men som sagt så är det nog bebis som bestämmer själv när den vill komma ut till världen. Sen kan man ju alltid lura sig själv med alla kurer och galna promenader och spring i trappor. Men det kör jag inte på , den få komma när den känner för det .
Men måste medge att jag börja bli galet less på alla förvärkar som kommer och går! Som vi samanfatta den i dag hos bm till min journal :Jag är livrädd men är verkligen så laddad nu , vill bara att våran lilla bebis ska komma =)

Nu vill My rita så ska gör henne sällskap .
Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0