En till natt med en extra sovkamrat


My sov i våran säng inatt också , så jag har legat lika konstigt inatt också så ryggen är helt paj!
Men nu få vi nog ta och lägga tillbaka henne i hennes säng när hon kommer smygandes på kvällen , annars blir det en vana så då kommer hon alltid vilja sova med oss sen få man aldrig bort det och då blir dom ledsen och tycker det är jobbigt . Hon sover så bra i sitt eget rum och har aldrig kronglat vid läggning , endast vid förkylning och så. Jag är verkligen så nöjd att sover i eget rum , är man 2 år så tycker jag man ska göra det. Jag kommer ba ihåg själv jag sov med pappa tills jag va typ 6 år haha =)

Som vanligt drog förverkarna igång imorse och dom är obehagliga och gör ont ibland , men sen avtar dom som. Tror även en del av slemproppen har gått , så nu hoppas jag det fortsätter i denna takt och att vi ha bebis här hos oss snart.

Tandläkaren för My idag. Tror faktiskt hon kommer sätta sig på tvärn och vägra öppna munnen. Men man vet aldrig hon kan ju va super duktig också =)
Ska iaf bli spännande och se hur hon reagera på allt .

Solen är här idag också och det gillas , så det blir nog att hålla sig ute idag me. Ska ta en promenad och gå på popins ooch kolla på väggbokstäver. Ska skriva Lycka i hallen.
Sen ska jag handla lite bröd och sånt.

Men nu ska jag göra välling och lite fika till mig själv.
Hej så länge♥ 

Kommentarer
Postat av: sandra

å vad spännande snart kanske den e ute :D.

2010-03-09 @ 10:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0