En dag på byn


Idag har vi spenderat hela dagen utanför våran dörr. Vi tog oss ut vid halv 10  , åkte och handla sedan vidare till v-by för lunch där även Urban med arbetskolegor kom och gjorde oss sällskap. Surrade en stund med Fredrik om big jump i morgon , sen for vi och kolla hur dom lagt upp allt där det ska hålla till.

Hemma igen så blev det snö skottning på gården och solen värmde så skönt så vi ville inte gå in . Stefan for och träna och jag och My gick ner på byn för att träffa Stephanie. Vi vandra runt på byn ett par timmar , kolla i butiker och tog oss en macka på fiket.
Sedan följde vi med henne hem och kolla hur hon fått det i sin nya lägenhet , väldigt fint! Verkligen toppen lägenheter det där. My hade jätte kul med leksakerna och plocka i sig en hel del godis =).

Sen hem för middag och mys i soffan. Vi har varit väldigt slö på eftermiddagen , men det ta på att va ute i friska luften . Sen är det ganska tungt att gå runt i flera timmar med mitt överlast! Men då sover jag gott i natt.

Big jump i morgon, ska bli kul. Hanna tar My och promenera med Andreé och hans barn, men vi ta bilen orka verkligen inte gå dit!
En stol ska tas med då jag inte orka stå i flera timmar . Min tjocka, slitna kropp =) haha!

Solen är äntligen här hos oss och det är ju underbart!

Nu blir det att se luftslottet som sprängdes och äta onyttigt!
Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0