Barnvagnar


My´s tandläkarbesök gick jätte bra , hon va duktig och fick sig en ring och en tandborste.´
Har även hunnit med att träffa syster och Andreé på fiket idag .
Annars ha vi städat och varit duktig idag och i morgon blir det att tvätta bort lite. My ska på dagis i morgon och jag ska passa att vila mellan tvättarna .

Sitter och tittar runt på lite barnvagnar nu och kan inte begripa varför dom är så jäkla dyra , 4000:- för en bagad vagn , halt galet!
Har hittat en i kiruna som jag fasta för , den kosta 2800:- så vi få se vad det blir . Den kunde skickas med bussgods så måste ta reda på vad den väger och så så jag få veta vad frakten blir.

Nu blir det att invänta cougar town som börja vid 10 sen ska jag sova! Stefan vill att jag ska se saw 6 med honom men jag kan inte sova om jag se sånna sjuka filmer så jag skippar det!

Hej så länge♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0