Bakdag


Idag har det inte hänt så mycket alls . Jag har varit inne hela dagen.
My och Stefan har varit ute i snön och skottat och byggs snösoffa =) Under tiden har jag bakat och städat.
Det vart sockerkaka och mockarutor.

Mysans farmor och farfar va just här en sväng , dom komme från lycksele. Dom hade köpt korv och sidfläsk till stefan och My fick två fina tunikor och leggings och 2 par sockar. Jag fick mig också sockar =) Himmla bra att ha.

Nu sitter jag här och fundera på vad man skulle ha gjort för middag?

Måndag i morgon , helgerna bara springer iväg . Inga planer än för dagen men kanske vi tar oss till öppnaförskolan på morgonen och busar med alla barn.

Hoppas min mamma har rätt, hon ringde idag och fråga hur det va och att hon kännde på sig att det var dax för bebis att komma ut snart. Mamma brukar oftas ha rätt när hon känner på sig något så nu håller vi tummar att något händer . Hellre några timmars galen smärta än dom här irriterande förverkarna som kommer och går! Vi vill ju träffa lill grodan nu ju.

Så tycker den kan ta och komma nu innan onsdag så hinner man hem innan lördag då My fyller år , annars få den stanna i magen tills efter helgen. Vi tar en dag i tagen och ser vad som händer , men jag har inga stora förhoppningar att den ska komma innan bf. Bara de att alla tro den ska komma före och det har jag också trott , så det vore ju trevligt om den ville titta ut nu =)

Nä nu till middagslagning , har ingen aning om vad men något blir det =)
Hej så länge♥

Kommentarer
Postat av: Frida

tja! läste att du hade planer på att åka till öf. det är ju sportlov till veckan och då är det stängt där! :(

2010-03-07 @ 19:59:56
URL: http://jagplustva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0