Att klicka.....


Att få klicka hem något är ju alltid lika kul =)
Har just suttit och gjort en beställnig som svärmor skulle ha så jag passade på att klicka hem en jacka för endast 149:- då varorna höll på ta slut så fick jag snabba mig på men fick med det vi skulle ha iaf .

Snart blir det middag från pims .
Sen blir det nog inte så mycket under kvällen, bara ta det lugnt. Man kanske skulle ha tagit sig en promenad och inbilla sig att bebis ska komma . Men nu vill ja ha min bebis orka inte gå runt så här nå mer. Jag har ställt in mig på gå över men längts inna så vägra jag gå över!! Men det är bara att vänta och se när skrutt bestämmer sig för att komma.
På tal om skrutt så beställde svärmor ett startpaket till den. 3 bodysar , 2 par byxor 1 mössa 1 par tossor och en filt. Längtar tills paket kommer .

Nu ska jag städa upp lite efter mitt lilla troll sen sätta sig vid middagsbordet.
Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0