10:onde mars


Ja det är ju galet vad tiden går fort det är den 10:onde idag och det 20:onde är vi beräknad .
Shit! Vart har 9 månader tagit vägen.?

Nu är jag nog mer redo än någonsin att få ut denna lilla krabat ur magen. Men jag är också mer rädd än någonsin. Mina förvärkar börja ända styrka och dom gör ont i mellanåt och jag tycker det är väldigt obehagligt. Jag hoppas jag slipper gå runt med värkar i flera dagar innan det sätter igån på riktigt, det skulle ju va en plåga! Men My hade jag inte några värkar innan utan det startade bara utan förvarning.

Jag är nog den människa som är mest rädd för smärta skulle jag tro. Jag säger aj till allt och vill nästan gråta när man sparka in lilltån i nån kant. Så även fast jag vet att det går och jag gjort det förr så ställer jag mig frågan hur fan ska jag klara detta utan att dö ? Det va den ända tanken jag hade i huvudet när jag födde My, men jag överlevde iaf =) fast jag kännde mig mer död än levande efter kan jag lova.
Men men på något sätt ska det ju gå och det är lixom försent att ändra sig.

My är på dagis och vi känner lite lugn här hemma , sitter och tittar runt på vagnar och blir tokig snart . Tror jag skiter i att skaffa en syskonvagn snart! Då man inte ha ekonomin till en vagn på 4-5000:- är det inte så lätt .
Tvätten går och snart kanske man ska ta tag i att göra sig klar för dagen.
Klockan 1 hämta vi My på dagis och åker in på leos lekland och möter upp hennes kusiner och farmor och farfar. Jag kommer nog inte va den smidigaste på stället så jag få köpa med mig en tidning och sitta och kolla på haha =)

Nu ska jag luta mig tillbaka en stund innan jag gör mig redo så jag är lite pigg och allert när vi ska bege oss in till leos. Ha en toppen dag.
Hej så länge♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag förstår dig, jag grinar typ också om jag slår i lilltån (men vem gör inte det?) Du kommer klara det med födandet och värkarna galant! :D Hoppas det drar igång snart. Är Mu född före eller efter utsatt datum?

2010-03-10 @ 15:18:58
URL: http://mittlivlive.blogspot.com
Postat av: Linda

Då behöver du säkert inte gå över :) Ååh det är så nära. Hoppas det bara sätter igång så du inte hinner tänka så mkt! :)



Jo här är det bara bra, men lite less faktiskt, svårt att sova bra och kissnödig direkt man ska göra ngt :S Du vet hur det känns, bara sådärdrygt!!

2010-03-10 @ 19:26:15
URL: http://mittlivlive.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0