Tipps?


06.40 så va det morgon här , och jag känner mig som en Zombie. Förkylningen blir smäre . My blir inte frisk och jag är sååå trött.
En kopp te med honung i står brövid mig , förhoppningsvis blir det lite lindrigare i halsen en stund.

Idag så finns det ingen på schemat och tur är väl det när man inte känne sig pigg. Det ända jag ska göra är att gå på bibloteket och låna nån bok. Någon som ha nått bra tipps på en bok innom graviditet och förlossning(srädsla) ?

Vårat mätare står stadigt på -20 , och det är inte kul. Jag vill ha sommar nu . Så skönt .
Men med den snömängd som vi har fått så få vi nog vänta en bra stund på sommaren . Läste på vk att västerboten hade fått mäst snö i sverige.

Nä nu ska jag krypa ner under täcket ett tag och mysa med My till Boog och Elliot vilda vänner.
Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0