Tappat lusten?


Jag tror lusten åller på åka ur mig då de gäller att blogga =( Tråkigt .
Men jag vill ha en ny design på bloggen , jag är så less på denna så känns inge kul att skriva då. Det ända jag inte kan fixa själv är en header då jag inte ha photoshop , men färger och så kan jag nog själv.

Någon välig själ där ute som vill göra en fin header åt mig? Det skulle verkligen lysa upp lite av mörkret och få mig på humör för bloggen.

HUrsom dagen ha varit bra.
Öppna förskolan med massa busiga barn , My fick måla en mugg som självklart vart super fin.
Sen har vi målat och gjort halsband , dikat och surra med alla glada mammor.

Så här på eftermiddagen har vi bara tagit det lugnt , jag och My har sovit en stund och Stefan har hjälp min syster med nå högtalare. Nu har vi just tryckt i oss lite frukt och känner lugnet i soffan.
Men jag tro vi ska ge oss på att måla lite med vattenfärg innan middagen ska serveras .
Få se om jag få besök av syster senre eller hur det blir.

Hej så länge och du ?
Lust att hjälpa mig med en ny header? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0