Söndag den 14:onde Februari


Och alla ♥-hjärtans dag i dag. Inga planer för dagen men vädret lockar redan ut en . Blir nog att gå ut efter lunch och åka lite pulka .

Gårdagen va full fart hela tiden . Vi åkte pulka , skoter och grilla korv. Andree den token tolka bakom skotern med bob. Sedan vart vi bjuden på middag hos syster och på kvällen så komme Syster och Andree hit och såg dum och dummare här . Sen somnade vi ovaggad i sängen .
 
Vaknade i morse av små fötter som kommer tassande på golvet .
Då va det bara att dra sig upp och göra välling och mysa ner oss i soffan och här sitter vi nu och se på bodgården.
My sitter och bläddrar i barnenshus katalogen och säger "alla saker" och lägger märke till varje bebis i katalogen. Och allt hon tycker se roligt ut så stäcker hon ut handen och säger "låna". haha sötnosen.

Söndag betyder ju även veckobyte för grodan i magen. Så idag är det V.36 och jag bjuder ju på bebisfakta och magbild lite senare idag.
Nu är det inte länge kvar och jag blir mer och mer nervös men samtidigt så längtar jag så efter att få se vem som gömmer sig i magen. Jag försöker verkligen att se allt efter förlossningen och inte under den. Det är ju ändå det mest smärtsamma man kan va med om och samtidigt det mest underbara så det är klart det är blandade kännslor. Allt jag hoppas på är att jag ska få en bättre förlossning denna gång.

Nu ska jag ta och mysa med min lilla tjej sen göra oss klara för dagen.
Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0