Sömnbrist...


Jag har verkligen sömnbrist, det gör ont i hela kroppen när jag måste stiga upp, sticker i armars och ben , dom känns som spagetti och vill inte riktig tvad jag vill. Jag vill bara kunna sova en hela natt rakt igenom och kanske få sova till 9 någon morgon. Men icket det! Det är bra på ett sätt att man få ställa in sig på va vaken mera nu när bebis kommer men jag är så trött så en sovmorgon kunde jag väl få?

Snön vräker ner fortfarande och tempen stå på -6,7 precis som hela dagen igår. Skönt med varmare temp men varför ska snön måsta vräka ner då? Ha vi inte nog med snö.
Blir nog inte mycket gjort idag heller , bara en lugn dag inne.

Grabbarna fick sig fina tatueringar igår , helt klart ! Så i April är det min tur =) Bebis namn och något annat ska jag göra , jag längtar =)

Nu blir det frukost sen blir det att ducshen .
Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0