Onda hals


Att vakna av att inte kunna svälja är inte det roligaste sättet att vakna på + att väckarn ringde på högsta volym strax därefter .
Blir ingen dagis för My idag heller då hennes hemska ´hosta inte gett med sig . Så trist då hon verkligen tycker om att va på dagis .

Men för min del blir det att klä på sig och görs sig klar för att gå ut genom dörren i endast -10 idag =) . Det är nämligen dax för barnmorskebesök . Och efter det så ska jag handla mjukbröd och frukt. Sen blir det nog bara hema och mysa med familjen =) Ska scrappa en stund idag hade jag tänkt, men måste skaffa mig ett nytt album då jag fyllt upp det första , måste igentligen ha 2 album , ett till bebis och ett till My =) .
L'änge sedan jag satt mig ner med det där men ha ju som inte haft några nya kort , men nu ha jag det så nu få jag ta och pyssla ihop nån sida =)

Nu ska jag ta skynda mig .
Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0