Men nej


Måste jag få alla problem som finns just innan det är dax?
Vid 2 ska jag kila ner på vårdcentralen för att lämna urinprov då jag troligtvis fått urinvägsinfektion.
Sist jag va hos bm så va det så lite bakerier som syntes så det skulle aldrig behandlas men nu gör det ont och svider i hela underlivet pluss att det kommer nån bloddroppe sädär ibland så nu vill jag gärna ha detta behandlat ! Drygt värre!

Snart kommer nog syster och Andreé hit och dricker kaffe.
My är på dagis och Stefan är ledig idag , så han sitter och spela tvspel i sovrummet och jag sitter och bökar med bloggen.
Annars händer det inte mycket idag skulle jag tro , svärmor kommer hit efter 2 och hälsar på.
Men nu ska jag ta och byta skärm , inte så roligt att ska fixa med bloggen men en skärm på typ 10" så jag byter upp mig till datorn som e kopplad till tvn så det blir 50" mycket enklare för ögonen att läsa då.

Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0