Inget bra på tv....


Så jag tror jag hoppar i säng och slå på dvd i sovrummet och väljer mig en film.
My sover sött och stefan är och kör hem sina föräldrar till pengsjö.
Bebis i magen sover nog också för tillfället , laddar väl för att leva rövare när jag lagt mig. Och som vanligt kommer jag inte hitta en skön sovställning. Men snart så är denna storma mage borta och innehållet ligger i sängen brövid våran. Fatta vad fort det har gått , traska med raska steg in i V 37 i helgen . Men måste erkänna att jag börja känna lite panik inför saker och ting .

Måste införskaffa mig en amningskudde , amningstoppar , Tvillingvagn och något för bebis att sova i på dagtid typ en korg som stå på ställning eller hänger i taket . Tänk en såndär fin från typ babyproffsen dom vita fina som hänger som , a ni kanske fatta vad jag mena=)En hel del saker jag vill ha men då ekonomin säger stopp så få jag helt enkelt klara mig utan =( Det är tufft just nu med ekonomin , men det få funka ändå om jag klipper hål på några tröjjor för kunna amma osv hahahaha skojja ba så eländigt ska det inte behöva bli =)
Någon som har tipps eller kanske själv har något av dessa som ni vill bli av med så hojta mer än gärna =)

Nä nu blir det att ta med sig godispåsen till sängen och mojsa ner sig och se en bra film.
Hej så länge♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag antar att du har kollat tradera redan? Där brukar det finnas ganska mycket amningströjor.

2010-02-20 @ 07:06:04
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0