God morgon Tisdag


Som ni såg igår så va bloggen ganska död, men blogg.se va inte som det skulle igår .
Men nu så verka jag kunna skriva igen.

Då rullar 3 dagras dagis igång igen då , Stefan har ust varit och lämna henne. Så tråkigt utan min skrutt hemma , men hon behövar va på dagis och träffa sin kompisar. Hon trivs verkligen där och det är ju toppen!

Inga planer för dagen , blir nog bara att ta det lugnt . Igår va det full fart hela dagen först öppna förskolan sen vart det stan. Så min kropp va trött och hade ont igår kväll. Måste verkligen börja lyssna på min kropp när det säger vila. Men har liksom inte ron att va still. Men nu börja man rulla mot dom allra sista veckorna i graviditeten så det är väl bara att inse att man orka inte lika mycket som innan man va gravid.

Annars sitter fortfarande "förvärkarna" i och har fått ett tryck nedåt, vet ej om det bero på att den varit fixerad ett tag och börja "trycka" ner mer ?? Bebis rör sig som en galning ilband och det gör riktigt ont . Tror den har kommit in i en lugna period nu iaf , förr va den igång hela dagarna , nu har den mer "rutin" på sina rörelser.
Magen växer och jag vet att jag lovat ett kort så jag bjuder på ett nu då.

V.35



Tänkte bjuda på lite andra bilder senare under dagen , så håll utkik
Hej så länge♥

Kommentarer
Postat av: Carola

Åh fin magen.. :) känns det pirrigt?? :) hoppas allt går kanon med förlossningen och andra bäbisen :) Kram

2010-02-09 @ 11:38:57
URL: http://l00la.bloggproffs.se
Postat av: Lina

Oh inte länge kvar nu =)

2010-02-09 @ 15:41:16
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: päran

fiiina magen=)=)

2010-02-10 @ 12:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0