Fredag


Då va helgen här igen då , eller ja det är väl några timmar kvar för dom arbetande då men jag har iaf helg , fast det har jag ju hela veckan. Men just fredag är nått speciellt.
Kallt idag -16 men ut ska vi ändå , efter lunch så det kanske ha blivit lite varmare tills dess. Blöjjor och välling ska inhandlas sen självklart lite fredags gott också.

Ska även hinna med att tvätta och städa lite idag men vi få se vad min länd och höft säger om det . Jag fatta inte hur det kan vända så fort , om det gör så här ont nu hur ska jag klara det som kommer ? Jag är inte peppad på det kan jag lova!

My ligger kvar i våran säng och myser och jag sitter här i soffan och läser igeom alla bloggar men ingen hade skrivit ett ända inlägg sen igårkväll så det gick fort att gå igenom dom , så få kanske hoppa tillbaka till sängen och mysa ner med med My.

VAd ska ni hitta på denna kalla fredag?

Kommentarer
Postat av: Syster!

kom hit på en kaffe sen :)

2010-02-19 @ 16:07:43
URL: http://wegerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0