Fredag


Min kropp värker överallt. Jag är trött och väldigt less på denna gravida kropp. Men så länge bebis ha det bra i magen så få jag stå ut.

Inge feber idag för My. Vet ej vad det vart för febertopp igår men det verka vara över nu iaf . Konstigt.
My sov längre än oss i morse. Stefan for iväg på jobbet och jag klev upp och fika och läste lite bloggar . Sen börja det pratas och rör på sig där inne , men ingen My kom när jag ropa på henne. Så efter en stund gick jag in och där satt hon och lekte med sina dockor i sängen och va nöjd. Log från öra till öra när jag komme in och sa HEJ med sitt gladaste humör , då blir man så glad , min älskade lilla solstråle.

Nu ska vi ta och göra oss färdiga för dagen och se vad som händer.
Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0