Efter My hade sovit klart....


Så vaknade hon upp med 39,5 graders feber och va hel slö. Inget ville on äta , bara dricka vatten . Vi såg en film och myste . Sen var det bara mamma som gällde , fick inte ta ett steg utan henne. Tårarna rann på henne hela tiden. Men nu efter alvedonen värkat så är on mycket piggare och leker med sin pappa på sitt rum. Men nu vart det genast tårara igen då han gick för att svara i telefonen. Så nu sitter hon i mitt knä.

Men lite middag fick hon i sig , korv och mos.
Så kvällen blir väldit lugn . Bara mys .

Jag som hade tänkt mig till mamma i morgon men hon va inge sugen på kliva upp när Stefan börja och jag hade ingen lust att åka buss in senare heller. Men jag måste ändå in snart och köpa mina amningslinnen så jag kan stoppa ner dom i väskan =) Då är allt klart! Bara bebis som ska behaga att titta ut=)

Nu till mys med My.
Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0