Det kan inte bli bättre , det kan inte bli bättre...


Man tager vad man haver , det är ett bra recept! Ja jag säger som Pippi Långstrump =)
Känns som det vänder , trots alla jobbiga krämpor som ingår i dom sista veckorna som gravid. Men som vanligt få en dag på stan en att genast må mycket bättre. Ändå har jag inte handlat mycket.
Fick mig 2 amningslinnen av mammsen och My fick en jätte fin jeans klänning av henne. Sen köpte jag 2 plagg på rean till barnen , ett par leggings till My för endast 39:- sen vart det en tröjja till bebis för ynka 20:- eller ja jag fick tillochmed rabatt på det för det vart ett litet hål av larmet när dom tog bort det , men det syndes inte så mycket , så den va typ gratis =) Det är roligt att fynda speciellt när man inte ha mycket pengar.

Det har varit en hel dag på stan med min pappa, My va med en stund sen åkte hon hem med sin far efter vi varit på skin art coh kolla lite priser på pappa och stefans tatueringar.
Bebis fick ett par jätte söta byxor av pappa och My fick en bok som tråkigt nog kom bort efter vägen men men .
Sen köpte jag 2 badleksaker för 15:- så nu ska vi leka med dom sen när vi ska bada.
Ja just ja jag va ju på bokrean också , och gud va böcker , jag skulle lätt kunna komma hem med 200 st men det vart bara 2 =) 

Go middag vart det när jag komme innanför dörren . Potatis gratäng och älgkött med beasås =) Så nu är man proppmätt. My har fått lite fredagsmys och sitter och se på pippi så jag tror jag ska göra henne sällskap och bara slappa en stund. 

Få se om det blir som planerat i morgon ,men det känndes en aning jobbigt att åka över 20 mil enkelväg , men kanske har mindre ont i ryggen i morgon , så vi få se hur det blir.
Jag som trodde det kanske skulle börja hända nått idag då jag fick vardens värk och ett ordentligt hugg i magens nedere del , fick verkligen andas igeon det , de va plågsamt innan det släppte . Men det hände inge mer sen så jag vart bara lurad.

Nä , ha en trevlig kväll
Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0