Dagen


Vi åkte in en sväng till umeå och skulle kolla på stadium på rean. Men det va galet lång kö för att ens ta sig in dit när vi körde förbi va typ kön över 100 meter sen såg vi bild på kön och det va typ 200 meter då , kan ju nästan lova att dom få sålt allt i butiken. Så vi skippade att stå i kö i -17 , vi åkte upp på ersboda på utförsälningen dom ha där , stefan fyna sig nå tröjor och en ny keps , My fick en fleecejacka och jag hitta som aldrig riktigt nått , vart bara ett sånt där band man ha runt huvet ute .
Fanns massa skoj där också men när man inte ha pengar så gå det som dåligt att shoppa . HIttade ett par täckbyxor som va nedsatt från 800 till 200 , jätte fina ljusblåa men onödigt nu då jag inte kommer kunna ha dom nästa vinter och att köpa dom nu tills nästa vinter va också onödigt då jag ej vet hur jag se ut då , förhoppningsvis en aning mindre iaf!

Annars har vi bara varit hemma och tagit det lugnt , jag orka som inte me så mycket annat just nu.
Stefan va upp till pengsjö en sväng och svärmor hade köpt 2 påslakansett till bebis , jätte fina =)
Sitter just nu i min ensamhet då stefan ha farit till en kompis för att drick kaffe och se på nå jaktfilmer . Ganska trist att sitta hemma på en lördagkväll själv men men . My ligger i sängen för att sova och jag ska väl krypa ner under filten och glo på tv eller kanske läsa boken.

Söndag i morgon , är det inte galet vad tiden gå fort? Ny vecka för grodan så då blir det det vanliga som dyker upp här på bloggen på söndagar.
8 dagar kvar på denna månad sen är vi inne i mars , Fatta Mars ! Det är ju den månaden jag ska bli 2 barnsmamma. Det har ju alltid kännts så långtbort men nu är vi nära.

Nä nu vart det svammel här så ska lägga igen min lilla rosa och lägga mig i soffan och slöa.
Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0