75% på allt i butiken


Ja så är det , 75% på allt i butiken , Staduim. Helt galet vad fina vinterkläder man kan få och hur billigt bli inte skor och kläder då då? Det är nu man ska haft pengar på kontot och köpt upp för nästa år . Men man kanske skulle ha varit in och kollat en sväng , kan ju få ett par fina skor för en hundring eller så =) Och kanske nån ny fleece dress till My .

Annnars har förmiddagen varit ganska lugn, nu ska vi snart stoppa i oss nå lunch sen ska vi kanske trotska kylan och gå ut en sväng och få lite luft. Om vi håller oss till solen så fryser vi nog inte ihjäl iaf .
Sitter och vänta på att mitt hår ska torka så jag kan platta det , avskyr mitt lockiga hår , skulle betala mycket för att få rakt hår resten av livet , slippa hålla på med plattång och värmeskydd i håret.

Nu till lite städning medans håret torka .
Hej så länge♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Verkligen! Men det är tur att det sitter som i ryggmärgen vad man ska göra när det händer :)



Kan tänka mig att det var mycket folk där idag.. Jag hade aldrig gett mig iväg dit, inte ens om jag hade pengar haha.

2010-02-20 @ 17:16:13
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Linda

SHIT va billigt allså.... Varför har dom det? :)



Ja katterna går mig på nerverna. Känns som jobbig med sista tiden nu också, man går inte direkt på moln, mkt sånt som spelar in i den dagliga formen!

Ny vecka imorgon för oss ju!! :D :D



Kramisar

2010-02-20 @ 17:54:58
URL: http://bylindalindahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0