30 dagar kvar...


Till beräknad förlossning. Det är ju galet , vart försvinner all tid?

Dagen har varit toppen bra. Min morgon började halv 7 då klockan ringde , dax att göra sig ordning för dagen , platta håret och sminka sig . Vi 7 väckte jag My och gjorde välling och kläde henne sedan vid halv 8 så rullade vi mot stan med älskligen . Vi har spenderat dagen hos min mor medas Stefan jobbat.

Mamma hämta upp jag och My på ica nära och vi rullade mot holmsund kumon för att äta dom godaste semlorna någonsin och gooda var dom =) . Sedan hem till mammsen på tomtebo för massa bus . Köttsoppa till lunch och bad för My efter det hon tyckte verkligen det va kul med badkar. Så vi har verkligen haft en mys dag med mamma/mormor.

Mina förvärkar har kommit och gått under dagen , men nu har dom även börja sätta sig i ryggen. Jag hoppas något mer händer om nå veckor, V.38 tycker jag låter som en bra ide , visst? Nämen så länge den kommer några dagar före My fyller 2 eller några dagar efter =) Fast det kan man ju inte styra , den kommer när den är redo att möta våran värld . Längtan är stor efter bebis med längtan till förlossningen är därimot inte stor! Men det ska nog gå bra , ut ska den ju än hur jävla ont det gör.
Boken som jag nämt tidigare är verkligen super bra , finns mycket bra tis och ider om hur man möter förlossningen på bästa sätt. Som sagt det gäller inte bara att andas rätt utan det är så mycket mer som spelar roll i en trygg och bra förlossning . Bebis i magen mår tipp topp , tror jag iaf . Lite lugnare period nu och det förstå jag då utrymmet börja bli ganska litet för den lill*. Men när det väl håller igång är det nästan obehagligt då rörelserna är stora men samtidigt den mysigaste kännslan .

Fredag i morgon och inga planer än så länge. Blir nogganska lugnt. Vädret såg inte så lockande ut men hoppas det vänder och man kan va ute .

Men nu ska jag mysa ner mig med My en stund och se slutet av filmen boog och eliot. Hon har just druckit välling och efter filmen blir det att hoppa i säng , och jag ska äta mig en kvälls macka och mysa ner mig under filten se en film tror jag , eller kanske fortsätta läsa min bok.

Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0