Tragiska öde




En olycka händer så lätt , alldelens för lätt !
När ska det sluta ? aldrig skulle jag tro alltid är det någon som kommer ryckas bort från oss .
Inatt har det hänt igen , igen nära till mig utan till en bekant. Men jag tycker det e jobbigt , så många ha ryckts från våran sida så alla kännslor kommer upp igen. Alla tankar till annöriga och vänner.
Det gör ont och det kommer det att göra länge , Ta hand om er , ni blir starkare!

Dagen ha spenderats hos min kära vän sandra och sötaste lilla Nora som ha blivit 2 år idag =)
Grattis lilla gumman! Galet va tiden gå fort snart kommer en mini Nora och helt plötsligt e våra bebisar inte bebisar längre .
Om en längre tid kommer en mini My eller kanske blir det en pojke denna gång? Det återstå att se =) Nu är det inte så länge kvar till UL, ska bli så spännande , jag vill ta reda på könet men inte S så då få jag acceptera det och vänta tills grodan kommer till världen.

Imorgon kommer dom in till oss och ska riva upp toan , ja hela skiten ska bort . Golv väggar , ja allt!
Och vi ska traska över till min far för att inte behöva va i det hemska bullret!
Snart snart snart få vi flytta =) jag längtar som en tok .

Nu ska jag krypa ner under filten och se lite tv med älskligen .
Ha knappt träffat han i helgen då det ha varit jakt för honom , men nu är han hemma och det gillar jag .

Så tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0