Torsdag underbara Torsdag


Förmiddagen spenderades hos min kära vän Sandra . Har så fruktansvärt on i ryggen och magen så det blir inga långa promenader just nu ! Hoppas det ger me sig snart !
Te och bullar vart det iaf , och som vanligt en massa snack om allt möjligt . När man kommer en vän så nära in på livet och inser att man är så otroligt lika så känns det bara så skönt att få dela kännslor med någon som förstår. Sandra är verkligen min bästa vän . Går genom eld och vatten för henne !

På eftermiddagen ha det varit lite fram och tillbaka , har nog kännt efter för mycket och låtit min kännslor ta över en bit förmycket .Men ibland blir det så inget jag kan hjälpa , men ibland känns allt bara så hopplöst . Vill bara gråta. Jag lyssnade till en av min favorit låt och tårarna komme , vet ni vem som finns vi min sida då ? Jo My kommer med tutte och snutte och ge mig och sätter sig i mitt knä och ge mig en kram . Det värmer mitt hjärta till max! Underbara lilla ängel.

Men annars ha vi busat och skratta . Lyssna på musik och dansat . Sen satta vi oss lugnt i soffan och myste och då ville lilla grodan i magen visa att h*n också va me på ett hörn och sprattla lite lätt i magen. Det är bara så mysigt . Min lilla groda , snart ska vi äntligen få se dig . Jag är både nerövs och glad , ett ultraljud är verkligen speciellt =)

Nu sitter jag i soffan och lyssnar på Jill Johnsons skiva och bara njuter av dom underbara texterna som rullar ut ur min högtalare . Denna skiva ha hjälp mig i så många svåra stunder. Kärleken är inte det lättaste , den är inte så självklar , man ska inte ta något förgivet , kärlek är något man måste bygga på och kämpa för att ha den där man vill.
Jag är kär , jag älskar min underbara man , eller ja man och man vi e ju inte gifta , men förlovade och snart två barn så jag säger att han är min man , han e ju mannen i mitt liv så han är ju min man ! Jag älskar honom väldigt mycket! Kärleken är underbar !

My ligger och sover , hon är så fin . Att man kan älska någon så galet mycket är helt underbart . jag ler varje dag och tänker på hur mycket jag älskar henne . Det finns inget vackrare för mina ögon än mitt barn ! Vårat kärleks barn!
Hon är helt underbar från topp till tå. Den finsate gåvan någonsin! Den tackar jag för varje dag..

Nu vart det mycket kärlek här , men det kan man aldrig få nog av !

Nu är det bara att invänta idol som börja om sådär 20 minuter , krypa ner under filten och mysa med älskligen , om han hinner hem innan det börja , det tvivlar jag på , han är nämligen på styckning.

Tack för mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0