Taccobufé


Pappa komme förbi och frestade med att han skulle gå och äta taccos på Marias resturang. och självklart vart jag sugen då det såklart är min favvorätt. Så vi bestämmde att vi skulle gå dit och äta vi me . Vi ringde S syster med familj och dom vart sugen dom me så vi slog fast vi det och nu är bordet bokat så vid sex tiden befinner vid oss på denna goda bufé. Lite fredags lyx!

Nu sitter vi och invänta A med barn innan J kommer från jobbet.  Så få barnen leka lite innan vi gå dit eller vi ta nog bilen med tanke på detta regn!
Knapt 15 + ute så nu är det dax att plocka fram lite av vinterkläderna , skorna är redan framme och dom värmde gott på fötterna , kanske inte så snygga dom här  uggsen men dom skorna är så bekväma och sköna , ska defenetivt skaffa ett par till då jag inte kommer orka me några dyrga knyt skor då jag kommer ha ett överhäng i vinter , dom är verkligen super , att ba stoppa ner fötterna och traska ut. Sen är det väl bara en jacka jag skulle haft som jag ska kunna växa i men samtidigt vill jag ju att den ska va snygg. Hmmm? vi få se vad den stora staden ha att bjuda på när nästa lön rullar in!

Nä nu ska jag mysa lite med My . Tutte och snutte är hennes allt. hon är så go när hon fått dom!
så ska passa på och mysa lite nu !

tjooheej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0