När en låt får en att minnas något underbart


Denna hund , va nog den busigaste valp som födds , hon hade sönder allt som komme i hennes väg. Hon vägra bli rummsren och hon ville inte bli lämnad ensam för då vände hon upp och ner på hela lägenheten. Men denna underbara lilla valp gjorde vardegen mindre grå för mig när jag hade det jobbigt . Alla dumma saker hon ställde till med skrattar jag åt i dag jag minns henne så väl pga dessa dummheter , hon kommer alltid va med mig i mitt minne . Hon fick dom flesta att skratta , hon fick även ett smeknamn av dom flesta också , Räven ! Inte för hon va listig som en utan såg ut som en rävunge när hon va valp.

Underbara Bella!

http://www.youtube.com/watch?v=tRwGXz5qaqY

 Finaste lilla räv! Du är saknad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0