En omgång av staden


Dagen började tidigt, 06.15 slog min prinsessa upp sina ögon och ropa så glatt på mig! Så det va bara att hoppa upp och he på tvn och göra vällingen , sen låg vi och slöa en stund under täcket till barnpogram.
Sen fick jag nån ide att fara till stan, sagt och gjort så vid 9 tiden rullade vi mot stan med vännerna Sandra och Nora. Först besiktning av bilen , gick som smort , gick ju lite sämre sen efter vägen men det e ju Sandras vanliga tur så det tog vi med en nya salt och lite skratt . Hoppas det gick bra för dig sen gumman.

Sen vart det stan , och där vart det köpt 3 tröjjor till my 3 par sockar . Lunchade på max. Och ha jagat överdragsbyxor till My runt hela jävla stan men inte det , fanns bara fodrade . Alla hade sålt slut! Måttligt less och arg men men inget att göra.

Sedan åkte jag upp på Ersboda med pappa . Så på H&M vart det handlat fleece byxor till My och ett par typ mini uggs =) sååå söta ! fanns inte storleken på stan men där fanns det det hurrade vi för =)
Och inte där heller fanns det överdrags byxor. Suck! Det blir nog att beställa på internet !

Även pappa gjorde lite ärenden men sen vart det hemfärd, och My somnade väldigt fort .
Vi möttes även av snöstorm , lite mysigt ändå . Se dom första flingorna falla.

Väl hemma så vart det lite packning och så. Ryggen sa ifrån och vi la oss på soffan för att vila , och där somnade vi både jag och My . Jag vakna med ett ryck 17.10 , Oj vad ska jag göra för middag tro?
My vaknade av att grina , febern har kommit tillbaka hon va varm , väldigt varm, stackarn 39,6 i temp. 
Mat och alvedon är nu i kroppen men lika varm för det!

Så det blir väl ingen dagis i morgon heller =(
Nu ligger vi i soffan och myser och vänta på idol ska börja, Vem åker tro? Calle eller piotr??
De återstå att se , jag ha inte fastnat för nån men S håller på Calle, han ha ju faktiskt en bättre röst så vi få se vem det blir , dom kan ju överaska på detta pogram.

Nä nu ska jag ta och pyssla om min sjuklig.
tack för mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0