En lättlagad middag


Idag blir det ingen avvancerad middag då förkylningen svävar i vårat hem. Fick hämta hem My från dagis idag hon va verkligen super hängig och snorig . S är förkyld också och jag känner mig ganska slö och trött jag med . Och gommen ha svullit upp vilket den bruka göra innan förkylningen brytit ut.

Pizza ska det bli , men vilken ha jag inte bestämmt mig för ännu. Jag är alltid sist på bestämma mig men ändå bruka det sluta med det vanliga en vesuvio.
Kanske man ska dra en rulle .??!! aja vi få se va et blir för gott!

All denna uppståndelse om svininfluensan börja göra mig nervös och nojjig speciellt när dom gått ut och varna gravida eftersom dom ha så pass lågt emunförsvar. Men vaccinet kommer ju inte hit förns i oktober. Men då ska den tas om jag inte redan ha insjuknat vill säga :P

Snart kommer syster och björn med barnen (och då blir det full rulle )
så man kanske ska hämta lite krafter så man orka me lite besök, vi ha mest legat och slö på soffan i dag allihop .
Ha iaf varit ute en snabbis på ica och apoteket köpt glass och nässpray till My.
och även lite burkmat då hon inte är så förtjust i mat när hon är förkyld så då är det bra att ha något lätt att äta .
Har även handlat min favorit under graviditeter Fil och flingor , va tokig i fil när jag vänta My också!

Tack för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0