090916


Onsdag i dag då , som sagt det betyder ny vecka för grodan! På fredag är det dax för bm besök , hälsosamtal eller vad det nu heter , det är väl då dom ska sticka mig i armen och ta massa blod??! Blää.
Men det är väl en baggis gemfört vad jag har att vänta ;) Sen ska vi väl lyckas få in det pickande lilla hjärtat så jag få höra grodan.
Har iaf tagit ett beslut då det gäller förlossningen denna gång , jag ska nog ta bedövning denna gång , det gick alldelens utmärkt utan också ut komme My helt underbar . Det är klart kroppen är gjord för att föda barn utan bedövning men pga av vad som hände förra förlossningen så ska jag ta bedövning denna gång , jag är ju bara människa och det är dumt att trötta ut sig såå när man ska träffa det mest underbara senare. Aa va jag längatar att få kämpa ut det man ha burit på i 9 månader , att föda barn är något helt galet häftigt sådan kraft , smärta på hööög nivå men ändå helt fantastiskt =) nog pratat om det , de e ju ett bra tag kvar , men Ultraljuden närar sig iaf =)

Idag då ? My är på dagis och jag sitter i soffan och se på vbå, en skruvad serie som bara håller igång år efter år.
Men jag gillar den på något vi , då man följt den sen tidig ungdom.
Ska traska på hem & hobby idag och köpa ett a4 papper så jag kan göra klart Mysans familjebild på dagis .
Sen ska jag passa på att städa innan jag ska hämta My .

Syster kommer nog hit en sväng idag också .
Så jag kanske ska ta och göra ett ryck , så det blir något gjort iaf.
Min faster kommer nog snart förbi och ska lämna några fryssaker då dom snart ska flytta tillbaka hit .

Huvudvärken ha kommit för att stanna idag tro jag , måste på apoteket och köpa alvedon.
Jag måste måste måste börja använda mina glasögon bättre då jag sitter vid datorn och tvn . Fick dom när jag va gravid med My då jag hade konstant huvudvärk så jag kollade upp min syn och den va inte på topp haha ;) och det bruka ju bli snäppet värre vid graviditet . Så jag måste plocka fram dom .

Tack för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0