Ultraljud


Grodan ville inte som vi idag , låg med ryggen uppåt och sov , rörde endast på benen i mellan åt . Hopkurad som en liten boll så vart5 inga bra bilder men ska tillbaka om 2 veckor för att göra om allt så då få jag mer exakt bf datum , diffade på nå dagar så men tur att jag inte blev flyttad flera veckor iaf =) så det blir i mitten av mars ändå .  Men allt såg bra ut , fint hjärta och hjärna. Myspys!
Så jag tror inte jag ids lägga upp den sudiga bilden som vi fick eller? Men om 2 veckor då bjuder vi på bilder på grodan och förhoppningsvis i 3d också.

Ha gjort lite små ärenden idag me , köpt en sport bh på hm , då brösten är väldigt ömma och känns "tunga" sen vart det en liten pressent till Nykommlingen också , underbart söta bebis.
Va förbi och gosade en stund idag , men vi ska umgås i morgon då vi ska till staden och inhandla skor och saker till sandra och nora , jag följer bara med som sällskap .  

Nu kommer älskligen hem med Mysanas nya säng så vi ska ta en titt på den =)
Tack för mig.

Kanske kanske det kommer en suddig liten bild på gordanboll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0