Torsdag


Vilken dag !
Min svnaskota ha gett upp totalt , det gör on och sitta , gå , ställa sig upp ja allt. Ha varit så öm i flera dagar nu och så idag så stötte jag i en stol när jag kliver ner från den och de small, ordentligt i ryggslutet så nu är den trasig !
Kanske inget allvarligt men en spricka eller nått men sådant läker väl av sig själv?! det blir nog bra med lite vila och en alvedon ikväll. Ikväll ska vi se 4:e Johan Falk. Dom är så fruktansvärt bra . Spännande hela filmerna igenom.

Dagen ha spenderats med två fina vänner Sandra och Josephine och deras sötanosar Alva och Jackie. Vi ha lunchat och snackat en massa och busat med barnen. Super god soppa iaf =)
Sen ha vi ju förståss snusat lite bebis =) Underbart söt , en riktig gobit.

Nu på eftermidddagen ha mamma och syster varit här och fikat och surrat en stund . Nu ha dom åkt så ska sjunka ner i soffan en stund och känna lugnet.
1 timme kvar tills My ska hoppa i säng sen blir det filmen. En tidig kväll skulle jag tro.

Vad händer i morgon då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0