Tisdag ,kalla Tisdag


Idag är det verkligen noll värme ute! Dax att skaffa fram lite vinterkläder .

Lämnade My på dagis som vanligt , och när jag ska gå så få jag se å dörren att dom ha fotografering idag =) Vilken tur att hon fick på sig lite snyggare kläder i morse, Jag hade ingen aning om att det va idag . Men det blir säker jätte fina kort , spännande och se när dom kommer . En bra julklapp till nära och kära!

Nu ska jag ta och göra mig i ordning för att gå till Barnmorskan. Ska stoppa in tvätten i torktummlaren innan jag traska dit så är det tort när jag kommer tillbaka. SKönt med tummlare.
Men snart ska vi väl koppla in våran tvättmaskin här uppe.

Nä här ha jag inte tid att sitta ska va där om 30 minuter och måste ju hinna klä mig i lite bättre kläder än mjukisar .



Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! När ska vi träffas? har för mig att vi sa idag haha men vi pratade aldrig mer! Skriv när du är på msn.. =)

2009-10-06 @ 15:49:45
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0