Tio Minus


Att vakna upp på morgonen av nästan 10 minus få mig att tänka på vintern , luften ute luktar vinter.
Dax att bunkra upp för vintern tror jag .

Vaknade vid sex av att my låg och ropa på mig , så jag kliver upp för att hämta henne sen kryper vi ner under täcket i storsängen och vips så hade vi somnat om och vaknade klockan kvart i åtta. Oj , 45 minuter till dagis, så det vart en halv stressig morgon men det gick bra det me. iväg komme vi , sedan for jag och älskligen och kolla om nå älg men inte fick vi se nån , så vi gac upp och åkte vidare till penglund och hälsade på fam hennström, där vi vart hela förmiddagen , vi fick goo palten till lunch, massa mys med vovvarna och självklart lilla Nadja ,lill bebis. Sedan begav vi oss hemmåt och städade , fönsterna putsade och allt damm är borta från saker och ting så i morogn ska jag dra dammsugaren över golvet .

My hämtade vi vid halv 2 och då blev det mellis och massa bus , My har fullt upp med att ta hand om sin docka och lyssna på imse vims spindel i mellan åt . Sedan ha moster Hanna varit på besök ikväll , alltid lika trevligt. Det tycker iaf My , INGET annat existera när Hanna är här haha =)
Så det är väl Hanna och My tid när dom ses ! Sötnosarna.

Nu sover My sött i sin nya stora säng , och jag ha just duschat och satt mig här. Älskligen är en våning upp hos Tomas och ska välja en film som vi kan se ikväll. Om jag nu orka , mina ögon är trötta .
Men en filtallrik och min chokladbit ska jag få i mig innan jag somnar.

idag ska lill grodan byta vecka i magen till V19 men vi vänta med veckobyte tills nästa ul då jag få lite mer exakt bf datum, men det diffade bara nån dag sådär så runt 18,19 V är jag i iaf , har väl gått halvtid tills nästa Ul iaf . Tänk då är det bara halv tiden kvar , men sista halvlek bruka ju va den drygaste.
Känner av fogarna nu och samma ilande obehagliga kännsa i rumpa och lår som med My . Men annars må jag bra , magen växer och får en allt mer rundare och finare form, nu ser jag gravid ut iaf =) Allt gå så mycket fortare denna gång men magen stannar väl kanske av en stund om ett tag . Annars vet jag inte vart det sluta haha =P

nää nog från mig ikväll nu är det oskyldigt dömd som jag ska glo på till älskligen är tillbaka

lite rörigt inlägg men så kan det bli ibland.
Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0