Söndag


Då börja helgen rulla mot sitt slut . Men mig gör det inget för veckorna gå så fort .
Snart dax för andra ultraljudet också =) Längtar verkligen .

-4 grader stå på mätaren och sloen skiner en aning. Frukosten ha just landat i magen , en filtallrik . Nu ska jag ta och koka upp vatten och göra mig en kopp te , jag fryser . Som vanligt .
My leker med sin docka , det är det ända som existera just nu , hon sover med dockan ,äter med dockan ska ha med sig den överallt =)

Ingen planer för idag iaf . Kanske ska se klart filmen jag började se igår . I hennes skor.
Sen händer det inte så mycket mer skulle jag tro , men dagen ha ju just börjat så mycket kan ju hända.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0