skräpmat


Besöket var Mysans Farmor och Farfar .
Vi ha varit och ätit pizza , vilket jag ångrar, min mage är 3 gånger kännsligare nu när jag e gravid , så magen gör uppror vad jag än stoppar i mig typ. Så måste börja äta lite "lättare" mat . Typ sallad och sånt! Fisk och annat nyttigt.

Frida och lilla Saga ha varit här på ett kort besök, och oj vad hon ha vuxit . Otroligt vad små bebisar växer fort .
My skulle som vanligt sköta om bebisen , så hon fick hålla i henne och oj vad nöjd hon va hennes ögon glittrade av lycka . Hon gungade och pysslade med henne i bilstolen och ville inte släppa taget när dom skulle hem . Sötungen.

Nu ligger hon i sängen och ska sova , och vi sitter i soffan och glo på tv , ha just tryckt i mig ett gott grönt äpple och ett vattenglas .
Så nu ska jag ta mig en snus och lägga mig till rätta i soffan .

På onsdag e det dax för det nya ul , så spännande .
Nu känner jag grodan dagligen i magen så nu lär man ju bli nojjig direkt den får en lugnare period i magen och inte rör sig så mycket . Det är alltså 9 månader av oro . Men självklart känner man lycka därimellan =)

Nä nu börja ensam mamma söker så ska vika igen min lilla rosa och glo på det.
God kväll!

Kommentarer
Postat av: Sara

Varför ett till ultraljud?

2009-10-25 @ 22:29:49
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0