Men Linda sluta läs om detta


Jag kan inte låta bli att läsa alla hämska saker på familjeliv.se jag bli tokig av allt häsmkt som händer. Satt just och läste om förlossningsrädsla och fick läsa detta:
"
"Det dör under 10 personer per år i barnsäng i Sverige, de flesta dör pga störtblödningar tex moderkasvalossning, livmoderruptur eller att navelsträngen går av."

Jaha tänk om jag är en av dom 10?!
Nä huvva vad hämskt! MÅSTE sluta läsa om allt hämst!

(Jag tappade 2 liter blod när jag födde My och är väldigt rädd för att det ska hända igen , va inte mig själv på flera veckor, det va hämskt och vill absolut inte uppleva det igen) Därför tycker jag det e lite jobbigt , och alla tankar som ha kommit inför nästa förlossning. Men nu ska vi va posetiva , detta kommer gå galant =) Visst? )

Nu åter till singingbee celeb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0